- Care sunt modalitățile de plată?
Modalitățile de plată sunt:
- plată prin ramburs (veți plăti când ajunge curierul la dvs);
- plată cu cardul (înainte de finalizarea comenzii, veți fi redirecționat pe platforma securizată euplatesc.ro unde veți putea face plata cu cardul);
- plată prin transfer bancar (după finalizarea comenzii, puteți transfera contravaloarea comenzii în contul firmei SC Eden Lyfe Group SRL, iar după ce trimiteți dovada de plată pe e-mailul office@elyfe.ro, comanda dvs. va fi procesată);
2. Pot ridica coletul de la sediu?
Coletele se livrează doar prin intermediul serviciilor de curierat Fan Courier la adresa menționată în comandă.
3. Există posibilitatea de livrare în afara țării?
Nu. Coletele vor fi livrate doar pe teritoriul României
4. Ce fac în cazul în care coletul nu a fost livrat la timp?
În general, coletele pleacă din sediul Eden Lyfe Group în cel mai scurt timp posibil, însă există probabilitatea ca acestea să întârzie din varii motive (condiții meteo extreme, perioade aglomerate, probleme organizatorice ale firmei de curierat). După trimiterea coletului veți primi pe e-mail numărul dvs de AWB și site-ul unde veți putea verifica statusul comenzii sau ne puteți suna la +40 759 346 484 pentru a verifica statusul comenzii.
5. Aveți un specialist care poate oferi recomandări?
În cadrul companiei avem specialiști în nutriție care pot oferi recomandări, însă pentru tratarea unei afecțiuni și tratări în acest sens, te rugăm să consulți un medic specialist înainte de achiziționarea oricărui produs din oferta noastră.
6. Cum iau legătura cu specialiștii Eden Lyfe Group?
Dacă doriți recomandări din partea specialiștilor noștri, vă rugăm să scrieți la adresa de e-mail specialisti@elyfe.ro întrebările dvs. urmând ca în cel mai scurt timp, unul dintre specialiștii noștri să vă răspundă.
7. Când se livrează produsele?
În general coletul se livrează în 24-48h în cazul produselor plasate de luni până joi până în ora 14:00, iar cele plasate de vineri, sâmbătă și duminică, vor fi livrate începând cu ziua de luni.
8. Cât costă transportul pentru o comandă făcută?
Costul transportului este de 25 lei indiferent de greutatea coletului și distanță. La comenzile de peste 300 de lei, transportul este gratuit.
9. Pot returna sau schimba o comandă?
Desigur. Produsele pot fi returnate în decurs de 14 zile, costul returului fiind suportat de către client, iar după verificarea produselor (să nu prezinte urme de uzură, ambalaj deteriorat), în decurs de 10 zile vom trimite contravaloarea comenzii prin transfer bancar în contul clientului. Dacă produsele prezinte semne de uzură și se găsesc în imposibilitatea de a fi revândute, contravaloarea comenzii nu va fi transferată , iar pachetul va fi returnat către client.
10. Cum îmi pot modifica datele de livrarea/facturare?
Pentru a vă modifica datele de livrare și facturare, intrați în „Contul meu”, logați-vă și intrați la secțiunea „Adrese” pentru a face modificările necesare.